lyckopillerelin

Veckans planer.

Av Elin - 2019-09-02 10:30


Nu är första höstmånaden här och för mig så börjar höstterminen i raketfart med start idag. Det var länge sedan som jag slängde in en veckoplanering här, så tänkte bjuda på det nu! Har bestämt mig för att börja planera mina dagar bättre och verkligen försöka hålla mig till det, struktur är a och o och fixar jag detta så kommer nog denna termin att gå galant!

Måndag:

  •  Första dagen på SU efter fyra år! Lovade mig själv att aldrig kliva in där igen då jag inte var så jättenöjd med SU när jag pluggade till förskollärare, men så gick det med det haha! Startar upp kursen Organisation och ledarskap! Ska bli riktigt spännande, men lite läskigt också!
  • Under kvällen hoppas jag på att mamma och jag kan åka till Ikea för att köpa säng till mig, är så trött på att sova på soffan haha!


Tisdag:
HELT ledig

  • SOVA
  • Plugga hemma
  • Måste också förbereda lite inlägg för samarbeten som ska komma upp här på bloggen under månaden.


Onsdag:

  • 09:30 har jag tid på Olmed SÖS för att anpassa rullen lite. Eftersom jag har fått mer ont av proteserna så behöver jag den mer men då måste jag kunna använda den lättare och mer ergonomiskt som jag inte kan nu.
  • 14:00-17:00 är det dags för skola igen, men denna gång för introduktion på den andra kursen jag ska läsa under terminen, Kommunikativt ledarskap. Spännande!
  • 18:00 ungefär ska jag möta upp en allsångsvän i stan och ta en AS som vi kallar det för, after school istället för after work haha.


Torsdag:
Ledig från skolan så ska ta sovmorgon haha.


  • 10:00(typ)-12:00 plugga hemma
  • 13:15 har jag tid hos psykologen
  • 15:00 har vi terminens första paramöte tillsammans med Stockholmsidrotten på vårt kansli, spännande att se vad denna termin för med sig!
  • 18:30 är det ännu ett ridsportsmöte haha, denna gång klubbesök på Värmdö ridskola för att prata om pararidning.


Fredag:
Ledig från skolan.

  • 10:00-13:00 Plugg hemma
  • 17:00-18:00 står det ridning på schemat.
  • Efter ridningen ska jag hem en snabbis för dusch och ombyte och vidare till Lisa för att dricka lite rosé med henne.


Lördag:
Distriktmästerskap i Stockholm hela dagen, kanske åker och kollar på lite fina hästar och pratar med styrelsekollegor. Annars kommer jag hålla dagen lite fri då det kanske blir kräftskiva i Vaxholm hos mormor och morfar.

Söndag:
Distriktmästerskap dag två. Vi får se om jag orkar åka och kolla på tävlingar, men jag tror att det blir så att jag stannar hemma och följer tävlingarna på sociala medier och equipe. Behöver nog en vilodag haha. Men jag håller även denna dag öppen för eventuell kräftskiva.


Ja, inser att jag har en väldigt tjock vecka framför mig, men spännande! Sitter med mitt kaffe nu och ska fortsätta dricka det och förbereda mig lite inför skolan i eftermiddag. Ha en bra dag, det ska jag ha!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards