lyckopillerelin

Nöjesplanering hösten 2019.

Av Elin - 2019-09-09 11:30


Hej på er vänner! Nu är det ny termin och jag tänkte göra som jag brukar. Slänga in en terminsplanering av alla konserter jag på något konstigt vänster lyckas boka på ett eller annat sätt. Nu när jag är fattig student så måste jag verkligen försöka bli bättre på att hålla i mig själv vad gäller konsertbiljetter. Men det är ju som ett beroende, på riktigt alltså! Till och med min psykolog har uttryckt det som ett missbruk när jag förklarar hur jag mår när jag bokat biljetter till något haha. Får liksom en kick varje gång biljetterna landar i inkorgen på mejlen och sedan ytterligare en kick av att skriva in det i kalendern. Så vi får se hur detta går, kom gärna med tips hur jag kan göra om ni har några haha. Men, nu kör vi nöjesplanering och jag börjar redan med denna vecka!


11 September: Premiär för musikalen "En värsting till syster".

12 September: Nypremiär för musikalen "Så som i himmelen".

14 September: Carola, höstfesten (en extended version av sommarturnén i samband med hennes födelsedag).

19 September: Premiär för musikalen "Häxorna i Eastwick".

5 Oktober: Musikalen "Så som i himmelen"

16 Oktober: Inspelning av "Så ska det låta"

22 Oktober: Konsert med Anders Widmark, gästartist Helen Sjöholm

23 Oktober: Inspelning av "Så ska det låta"

(Här emellan så är det en månad mellan gångerna, så kommer säkert boka in Så som i himmelen igen är jag rädd hehe)

22 November: Premiär för Sarah Dawn Finers julturné i Örebro

25 November: Melissa Horn konsert

30 November: Sarah Dawn Finer julturné i Stockholm

1 December: Sarah Dawn Finers julturné i Uppsala

3 December: Sarah Dawn Finer julturné i Gävle

15 December: Carola julkonsert

16 December: Julkonsert med Anders Ekborg, gästartist Helen Sjöholm

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards