lyckopillerelin

Nypremiär av Så som i himmelen 12/9-19.

Av Elin - 2019-09-13 12:33


God eftermiddag på er mina vänner! Har ni haft en bra dag so far? Min har varit väldigt lugn måste jag säga, men det behövs efter två kvällar ute på vift haha.


Igår var det alltså dags för nypremiär av musikalen Så som i himmelen. Lite spontant så blev det med nästan hela gänget av allsångsfamiljen som gick tillsammans, men vi satt lite utspritt. Jag var den som hade bokat först och sedan hakade fler på i gänget, superkul att ses igen! Men jag åkte in till stan tidigare för att möta upp Lizen då hon redan var där. Så vi satte oss på Jensens då jag behövde äta och så delade vi på en flaska bubbel, supermysigt trots att vi även sågs hela onsdagen haha!

 
 
 

Vi satt där i några timmar och sedan så möttes vi alla upp utanför Oscarsteatern innan vi begav oss inåt till våra platser. Jag hade plats längst fram, såklart hehe!

Bästa gänget! <3
 
 

Det var ju lite nya musikalartister med på och under scenen (orkestern alltså hehe) vilket var både tråkigt och härligt. Alltså, jag ledsnar aldrig på denna musikal! Så jäkla bra med massa humor blandad med mycket allvar och vemod också. Denna gång fick jag dessutom en liten släng av "wow, tänk att jag får se Anders Ekborg live i en musikal igen", var ju helt beroende av Chess för många många år sedan där han spelade en biroll och tycker att han är helt fantastisk! Annars så var den lika bra som de andra fyra gånger jag sett denna musikal, det känns nästan som att den växer för varje gång och man ser saker ur olika perspektiv och får uppleva något nytt varje gång, bästa med live! Har redan en till bokad, men jag ska försöka klämma in fyra till så jag är uppe i 10 gånger haha!

 
 

En av höjdpunkterna var att jag fick prata lite med Rickard Björk som spelar Tore. Han är helt och hållet briljant i denna roll och jag älskar verkligen den karaktären, så att få ösa på med beröm och prata lite om rollen med honom var häftigt!

Glad tjej!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards